Benim bebeğimde sarılık geçirince saat başı emmeye alışmıştı sarılığını atsın diye 2 aylık olunca da uyanıyordu gece sık sık ama 3 aylık olunca daha uzun uyumaya başladı sütünüz yetiyorsa mama vermeyin yorucu biliyorum ama geçiyor zamanla uzun uyuduğu zamanlar gelecek