Hayatımda gördüğüm en yüksek rakamdayım. Bmi 34,7 çıktı yani şişmanım 😥 nasıl tekrar iradeli olacağım, kilo vermek çok zor. Eski halimi çok özlüyorum. Evde sürekli ye otur uyu olunca şiştikçe şiştim. Ne kıyafet almak istiyorum ne aynada vücudumu beğeniyorum. Var mı benim gibi olup da kilo veren, tavsiye verecek olan?