Arkadaşlar bebeğim bugün 14 aylık oldu sanki biraz fazla uyuyor gibime geliyor gece 12 de uyuyor ertesi gün 12 1 e kadar uyanmıyor bazen zorla kaldırıyorum 1 de kalkıyor 3 de tekrar uyuyor ve 4 saat boyunca kalkmıyor genelde günün çoğunu uyuyarak bitiriyor sizinde çocuklarınız böyle mi normal mi bu doktora götüreyim diyorum doktora çok uyuyor desem saçma olur diye götürmüyorum?