Zlhaanne Valla ben de bebeklere acıyorum. Burnuna şırıngayla falan sıkıp sıkıp bırakıyorlar. Hastayken ben kendime yaptım, aklım gitti. Yazık garibanlara ses de çıkaramıyorlar ki canlarının acıdığını söylesinler. Bebeğime de en başından beri hep deniz suyu spreyi kullanmıştım.