sevin21 biz hastanede sütüm gelmeyince verisk orda onu içince evede aldık zaten sarılıgımız vardı meme mama gittik sütümde az okunca hep öyle devam ettik ama bebelac gokd bizde alerji yaptı tüm yüzü pütür pütür oldu ben mamadan süphelenip degistirdim
Aptamile geçtim 2 ay falan aptamil kilo yapmayınca geri geçtim bebelaca yine aynı oldu mamadan oldugunu anladıgımız için simdide doktorun önerisiyle sma kullanıyoruz