Merhabalar bebeğim 3 aylık yaklaşık 1 buçuk aydır kabızlık yaşıyoruz.4 5 günde bir yapıyordu şimdiyse 9 gün oldu yapmıyo 2 defa fitil yardımıyla yaptı doktor normal diyo ama sadece anne sütü emen bebek için anormal gibi ne yemeliyim benden mi kaynaklı bundurumu yaşayan var mı 😕