07072023 canım mamaya bir bulaşırsan emin ol devamı geliyor bence sütünü artırmaya çalış bol bol emzirmeye çalış ek gıda dönemine kadar biraz dişini sık inşallah ozamana kadar getirebilirsen daha sonra ek gıdayla desteklersin etrafına bakma sen bebeğin zayıf yapılı da olabilir önemli olan sağlıklı olması ve sağlık ocağının doktoru ne dediği yani mama vermek kötü bir şey değil tabii ki ama çok şükür sütün varmış o yüzden ben bulaşma derim mamaya ben de senin gibiydim ilk üç ay sadece anne sütü verdim ama etraftakiler işte bu çocuk doymuyor uyku uyuyamıyor aç bu çocuk zayıf bu çocuk dedirte dedirte mamaya başladık ve emin ol zamanla sütüm de azaldı gitti mama verdiğim için yeri geldi gece emzirmeye erindim mama verdim ne bileyim işte velhasılıkelam mamaya alıştık gitti yani ben de diyorum ki dişini sık ve biraz daha memeye asıl Allahın izniyle sütün artar inşallah