emine5668
İşte herkes bir şey diyor damla saysın da bende anlamadım eczane de alırken bana öyle demişlerdi. Öyle devam ediyorum. Zaten tekrardan almayacağım 4 aylık olduk Şişe bitince bırakabilirsiniz dedi doktorumuz inşallah kullanmak zorunda kalmayız. Ama sadece diyebilirim ki gayet kurtarıcı bi damla ben ilk onu kullanmadığım için çok pişmanım