Günaydın güzel anneler 😔 eşim ve ben gripdik kaçınılmaz son oldu dikkat ettik ama 2 aylık bebeğime de bulaştı burun tikanikligi arada genzine akıyor sanırım öksürük var dünden beri bugün aglarien sesi hiç cikmiyo kısılmış dün goturduk doktora dinledi ateş vs de olmayinc grip sadece diye serumla temizleme önerdi surksli temizliyorum bu genzine akmaması için önerileriniz varmı yada çabucak atlatmak için