Günaydın herkese, 21 aylık bebeğim hayvan sesleri, baba, nadir anne diyor. Yemek yerken ham, susayınca buuuw diyor ama başka kelimesi yok gayretide yok 😔 derdini ve her istediğini çok güzel ifade ediyor. Sürekli kitap okuyoruz, kartlar bakıyoruz bütün nesneleri hayvanları ne sorsam gösterir bulur. Renkleri biliyor vs vs ama gelelim ki konuşması kelimesi yok denecek kadar az. Ekran yok hayatımızda soracaklara cvp vereyim 😐