Miniminiprens ben iki çocuğuma da doğar doğmaz başladım uygulamaya. Geceleri sessiz ışıksız ortamda bebeğimle konuşmadan emzirdim . Gündüzleri de TV açıkken falan uyutmaya çalıştım , sessiz olmaya çalışmadım , gündüz uyuduğu ortamı karanlık yapmadım gibi . Öğrenmez diyenlere bakmayın bebekler hemen gündüz gece öğreniyor