Selam kızlar 3 aylık korunma iğnesi yaptıran var mı ? Doğumdan kaç ay sonra yaptırdınız?. Bugüne kadar geri çekilme harici korunmadım. Bu iğne kullanırken yinede geri çekilmeye gerek var mı? Emziriyorum elimde iğne var 6. Ayı bekliyorum. Kimi 6. Ayı beklemeye gerek yok dedi. Önerileriniz nedir?