deno1 evet ağustosta yazılı sınava girdim 30 Eylül de dureksiyin sınavıydi yazılı olan beklediğim gibi zor değildi dediğim gibi o program çok işime yaradı ama direksiyon sınavında süre de sıkıntı çektim 30 dk veriyorlar parkuru tamamlamak için ve 5 dk yüzünden geçemeyecektim hocanın biri vicdanlı çıktı 5 dk için tekrar girmesin dedi de öyle geçtim