Leylaninannesii Annelerim oğlum basit bi şekilde düştü alnı yara oldu iyileşti ama tam kaşının ortasında yani yüzünde beyaz bi iz kaldı. Kalmaması için ne sürebilirim, merhem, doğal yağ öneriniz var mi