Buseipek1801 Merhaba 3 aylık bebeğim var grip oldum anne sütü veriyorum ona geçer mi sonuçta onunla ilgileniyorum vs ve iyileşmem için ne kullanmalıyım
Yazmelegi_ Buseipek1801 ben olduğumda geçmemişti, Nane limon için birde sarımsağı küçük küçük doğrayın içine bir tatlı kaşığı bal ve altı yedi damla limon katın karıştırıp yiyin her seferinde taze yapın bu bağışıklığa iyi geliyor geçmiş olsun 🌸
hogwarts Buseipek1801 süt olayını bilmiyorum ben emzirmedim ama yakın temasta bulunduğunuz için maske kullanın bence yoksa bulaşıcılığı var evet
Marsila Buseipek1801 Ay aynı durum bende var ya 40 günlük olduk bugün daha kolik diye çok gazlı diye hastaneye gittik eee tabi salgın da var kapmisim şifayi ama gün boyu kızımla sadece ben ilgileniyorum maskeyle evde dün gece 3.5 ta uyudu. Kısacası anne olmak hele ki kolik annesi 5 kat daha zorken üstüne hasta oldum
Yasse1208 Ben de 3 gündür gribim evde sürekli 2 kat maske takıyorum uyurken dahi , sadece bebeği sokmadığımız tek odada çıkarıyorum maskeyi ama bebeği emzirirken ister istemez çok yakın duruyoruz korkuyorum inşallah geçmez ona
Busra986532 Buseipek1801 nefesini verme ellerini bol bol yıka genelde bebekten anneye geçiyor anneden bebeğe nadir bir durum sütün koruyor
Dorukunannesifatihinbitanesi Buseipek1801 geçen ay bende olmuştum benden ona geçti hemen ertesi gün emdiği için… Ama benden daha çabuk iyileşti bol bol emzirin.baska ilacı yok
Okuyanbiranne Buseipek1801 bulaşması yüksek ihtimal. Sarımsak yıtun süte geçsin doğal antibiyotik olsun. Bebekler çok zor atlatıyor maske vs takın. Kendiniz için bal zencefil,soğan zencefil ve elma kürü yapın