Kızlar, çok teşekkür ederim paylaştığınız için 💕 o gün bir değil 3 aşı birden vuruldu, benim şaşkınlığımı anlatamam size 😄 bi koldan, iki bacaktan , bebeğimin ağlaması içimi yaktı.. neyse ki ateşi olmadan geçirdik çok şükür. Calpol kullanmadık ama tabi ki evde bulundurdum, ne olur ne olmaz diye. Aşıdan önce kesinlikle tavsiye edilmiyormuş, DSÖ diyor 🫢 bu arada birde şu çıktı : çocuk doktoru Bcg den sonra 1 hafta geçsin, rota virüsü aşısı yapalım dedi 🥸 sağlık ocağı hemşiresi de bu sürenin aslında 28 gün olduğunu söyledi, sonra rota aşısı uygulanacağını söyledi. Ben de şaştım kaldım, ama hemşireye güvenmeyi tercih ettim) bi yerde de bu aşılar ya aynı gün yada 28 gün arayla yapılması gerekiyor diye okumuştum 😑 o kadar tutarsız bilgiler var ki …