Kızım 13 aylık ama gece uykularında sürekli ağlıyor, ağlayarak uyanıyor sorun ne anlayamıyorum gündüz de uyuyor ama deliksiz hiçbir sıkını yok geceleri çok zor geçiyor ama normal mi aceba doktora götürmeli miyim aynı durumda olan anneler var mı varsa nr yaptılar artık yorgunluktan uyanamicam diye korkuyorum.