Selam kızlar. Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü ile besleniyor. Şimdi emzirmek için bi uyandım inanılmaz kötü grip olmuşum. Boğazlarım acıyo ,burnum akıyo , gözlerim acıyo, başım resmen çatlıyo. Hangi ilacı içmeliyim , ne yapmalıyım? En hızlı nasıl atlatabilirim 😣☹️ serum mu alsam direk? Ama emzirirken serum takılabiliyor mu? Bebeğime geçermi sütümden?