keremaliii Gene ben hanımlar şimdi bu sezeryan sonrası çıkarmamız gereken gaz bir sefer mi çıkmalı ayıptır söylemesi bikaç sefer kısa kısa oldu bende ama daha da mı olması gerekiyor yoksa yeterlimiydi