Artık insanlıktan cıktım 2 aydır ne bi düzen bar ne bişey. Zombi gibiyim yemin ederim. Belimde bile fıtık baslangıcı cıktı ağrısından duramıyorum yeri geliyor. 2 aydır bok gibi bir uyku düzeni var düzen demeye kırk sahit ister ne gece uyuyor adam akıllı ne gündüz. Oldum olası bi gündüz uykusuna alerjisi var zaten yok uyumuyor. 10 bucuk aylık oldu bu gün. 2 hafta önce gündüz cicek gibi uyuyordu 2 uyku yapıyordu ilkini nerdeyse 3 saat 2 sini 2 saat falan. 2 haftadır oda yok hele bu gün yarım saat bile uyutamadım gündüz. Aksam 9 bucukta uyudu bende hemen uyuyum dedim ama ne fayda 800 kere kalktı. Saat 03.00 de bi uyandı hala uğraşıyorum uyutmaya ve saat su an 04.51 . Yani ben artık hiç iyi değilim ruhende bedenende. Varmı uyku düzensizliği yasayıp şöyle yapın daha iyi olur diyecek