Bebeğimin yapabildikleri
Kızım 10,5 aylık
Alkış derim alkış yapar
Bay bay derim bay bay hareketi yapar
Parmak şıklatmayı öğrendi bu aralar eşim öğretti onuda oynarken onunla😂
Ayakta max 15 saniye durabiliyor ama yürümüyor kendince eğilip alkış yapıp dans ediyor ne zaman yürür acaba neyse
Sürekli kaşığı çatalı elimden alip kendi yiyor
Birşeyi ver dediğimde veriyor
Hayir derim yaptığı şeyi yapmayı birakabiliyor
Alo derim elini ya da elindeki nesneyi kulağına götürüyor ayu diyor
Öpücük derim öpücük atıyor biri yapınca karşılık veriyor
Önceden baba kelimesini çok diyordu sürekli meme diyor artık
Mesela ben bi kelime söylüyorum onun başını soyluyor
Yapması gereken ama yapamadığı ciddi bişey var mi merak ediyorum