Savaşın mağdurları yine yine ve yine kadın ve çocuklar. Filistinlilerin ülkesini işgal etmesi yetmiyor birde ülkelerinden çıkmalarını istiyor, yapmayınca da cani İsrail topluluğu yıllardır zulüm yapıyor. Kendi ırkımdan iğreniyorum bir masum bebeği katletmek insanlık dışı eylem olmalı. Bu uygulama da herkesin bir evladı var şimdi söyleyin bana kendinizi onların yerine koyup bunları yaşamak nasıl bir his diye. Lütfen bu soykırımı görmezden gelmeyelim. Dur demek için müslüman olmaya gerek yok vicdanlı insan olalım yetiyor. Söylenecek çok söz var…