Kızlar bebeğim 46 günlük hasta olacak gibi doktor ilaç yazmadı bir kendi savaşsın ateşi 38 olursa direk getir dedi ateş en fazla 36.7 çıkıyor benim boğazlarım pert öksürük de başlayacak gibi kaynana öksürüyor eşim grip salgın var sanırım ya tavsiyeleriniz var mı emziriyorum ilaç kullanamam bildiğim kadarıyla nasıl yenebilirim 🥺