123fff Kızlar bebem 2 ayşık 3 saatte 1 90 cc veriyorum bazen üç saati geçiyo ama içime sinmiyo. Bazı kaynaklar uyandırın diyo bazıları kendş uyansın diyo napcağmı şaşırdım
20-haziran_2023 123fff 3saat iyi ben 2saatte bı kaldırıyorum icmiyordu doktorumuz 3 saate bir dene gece 4saate olabilir dedi bizde 4aylik olduk şimdi kndisi kalkıyor durmadan 🙈
Bsratgyy 123fff ben 2 aylığa kadar uyandırıyordum çevreme ve doktoruma sorduğumda 1 aylıktan sonra önemi olmadığını söylediler bırak kendi uyansın dediler 2 aylıktan sonra bıraktım kendisi 4 5 saate bi uyandırıyor bazen 6 saat uyuduğu bile oluyor :)
Demetbulut 123fff kilo alımında sıkıntı yoksa 40 i ciktiktan sonra uyandirmayı bırakmıştım iki çocuğumda da acıkınca kendileri uyaniyorlardi
Baklavanida 123fff ben hiç kaldırmazem sarılık olmuştu o geçti 3 aylık falan olduk kendi uyanmasını bekledim ilk zamanlar sık uyanıp mama içiriyordu sonradan hiç kalmamaya başladı 1defa sabaha karşı kalkıyor 9aulık kızım
busenur381_ Bsratgyy bı benimkimi iki saate bir alarm gibi acikip uyaniyor doğduğundan beri öyleydi ac doğdu heo aç kilosuda çok iyi doymuyormu diyorum doyuyor ama sürekli aç anlamadim😅 bide hickirigimiz var tabi her doyduktan sonra yarım saat hickiriyor😅
B1elf 123fff ben 1 aydan sonra uyandırmadim doktor olarak ta Osman gönülal videolarını önemserim oda 2 aydan sonra uyandirmayin der