İyi geceler kızlar kızım 15 aylık ve ben bugünden itibaren memeden kesme kararı aldım bugün hiç vermedim. Geceleri sırf meme için uyanıyor ve bunalttık çok yorucu olmaya başladı benim için. Yanlış anlaşılmasın ben kızımı emzirmeyi çok seviyorum hatta üzülüyorum da bunun için ama artık yapmam gerekiyor. Sizce erken mi davranıyorum kendimi kötü hissettim sizler nasıl yaptınız bana yardımcı olur musunuz🌸🌿