balliikedii ferhatnurcanayaz gold kullanıyorumok memnunum diğer Tüm mamalar deli Gibi gaz yaptı bizde
Sokoley Biumuttt Golden goattan sonra geçtim Ben de bunu kullandım en iyi gelen mamaydı nerdeyse hepsini ddnedim. Olduğum yerde bulamadığım için Bebelac aldım
1Kubrarya Hipp organic combiotic memnunuz günde 1 sefer düzenli kaka yapmaya başladı diğer mamalarda kızım kabız olmuştu
Meriskus Denemediğim mama kalmadı En pahalısından en uygununa bebelac kullanıyorum maşallah gayet iyi yiyor :) tok tutmuyot galiba çok sık acıkıyor
duygudengir Bende aptamilden eseema ya kadar çoğunu kullandım bebelac gold şuan kullanıyorum memnunum gazı tabi oluyor ama diğerleri kadar değil sadece mama vermiyorum ama emziriyorum da