Dün aşı olan bebeğimin bu gün kolları mosmor oldu baya kötüleşti kesik kesik nefes alıyordu acile gittik kan falan verdik sonuçalr çok geç çıkıyor 4 saat bekledik evde ikizi olduğu için mecbur evw döndük yarın tekrar gidicez sonuca biraürü referans dışı sonuçları var gözüme bu çarptı ve googlede baktığımda çok kötü yazılar okudum bi bilgisi olan var mı uyku girmiyor gözüme