Kızlar bebeğim 8 aylık son zamanlarda gündüz emmiyordu zaten ama gece emmesi hep vardı düzenli bir şekilde ve hatta bu şekilde uykuya dalıyordu ama dün bir şey oldu bir anda bıraktı ve dudağına bile değse çığlık çığlığa ağlıyor asla emmiyor meme reddi böyle bir şey mi yani bir anda böyle olur mu gerçekten garip geldi bu gece de deniyorum yine olmuyor çok ağlıyor karnı da aç ama emmiyor ne yapmam lazım meme reddi böyle mi olur 😿