Babyspiderman Kızlar bugün tam 2 aylık olduk. Aşı yaptırıcaz ama takvimlerde 2.ayın sonu diyor. Şimdi mi yapılacak yoksa 2ay 29 günlükken mi ? Tam anlayamadım. Sizler ne zaman yaptırdınız ? Sağlık ocağından da aramadılar şüpheye düştüm
Esma1993 Babyspiderman asi takviminde ole yaziyor evet ama benin kizm hel 2 ay 15 gunlukken oldu asilarini hep bucukta yaptirdim nasil baslarsaniz asilarinizda ole devam ediyor 4 haftadan once asi yapilamiyor
Didem0101 Babyspiderman tam 2 aylıkken çağırdı ebe bizi canım 7 martta doğdu 7 mayış pazara geliyordu 8 mayısta aşı oldu 2 ay 1 günlükken
gencmom_ Babyspiderman ayın kaçında doğduysa o zaman yapar bizim hep 7siydi bizim aşı takvimimiz var zaten mesela 7 si hafta sonu cumartesiye geldi diyelim 9unda çağrır bu sefer