Esma1993 tanıdığım bir çiftlikten her hafta süt alıyorum 1 saate yakın kaynatıyorum çünkü çiğ süt en az 45 dk kaynatilmali. Sonra soğumasını bekleyip 45 50 derece arasindayken, eski yogurdumla mayaliyorum, bir ve yarım kiloluk kavanozlara koyuyup iyice sariyorum. Genelde geceden yapıyorum sabah da ilk isim dolaba koyuyorum. Bir günde öğle dolapda bekletiyorum taş gibi yoğurt oluyor. Ayrıca kavanozda olduğu için bitikce diğer kavonaza gectigim için tazeliğini koruyor. İnan sadece çocuk içinde değil, bir kere evde yapmaya başlayınca artık dışardan almayı bırakıyorsun