Sabrımın gücümün son sınırındayım kızlar destek istiyorum fikir istiyorum evimizin kirası 7 bin evlendiğimizden kalan borçlar eşimin maaşında hacizde elimize geçen para ayda 12 bin 7 si lira zaten çocuğuma bakıcak destek olacak kimsem olmadığı için ve evimde Allahın unuttuğu yerde merkeze uzak olduğu için öyle çocuğumu alıp heryere gidemiyorum evden çalışmak zorundayım aklıma hiçbişey gelmiyor bir sermayem olsa bişey alıp satarım evet ama yok işte çocuğumun günlük sütünü bezini alamıyorum şuan neredeyse var mı fikri olan evden çalışan