Maybe Bebeğim bugün tam bir aylık oldu karnı gazdan aşırı derecede şişti asla emmek istemiyor ve sürekli kusuyor göğsüme geldiği an ağlıyor sanırım meme reddi yaşıyorum ya da başka bir sorunu var yapmadığım hiç bir şey kalmadı aç bir bebek nasıl bu kadar çok ce defalarca kusuyot onu da anlamadım sanırım sindiremedi acik çözüm önerisine ihtiyacım var
papatya_1125 Maybe bebeği kucağında kurbağa pozisyonda tutup ,aşağıdan yukarı doğru sırtına elinizi kubbe yapıp oyalayıp pat pat yapın. Rahatlar ılık duş iyi gelir.ayağına ılık havlu koymak,puset ya da anakucagi rahatlatır.
papatya_1125 papatya_1125 Topuk yan iki parmak yukarıya zeytinyağı ile masaj yapın.abur cubur ,hamur işi yemeyin
Maybe papatya_1125 Sıcak su torbası koyuyorum ayaklarının altına kendim kimyonlu su içiyorum hamakta sallıyorum emmek istemiyor ama emdiği zamanlar da mutşaka mide gazını çıkartıyorum aslında ne yapcağımı şaşırdım
papatya_1125 Maybe bebeklerde 3 ay gaz olması normal .mide veya karaciger de sorununuz yoksa keten tohumu yaği icin
Maybe papatya_1125 sağ olum gelirse yazmaya fikir veröeye devam edin çünkü artık benim de aklıma bir şey gelmiyor elim ayağıma dolanmaya başlıyor
Guarya papatya_1125 ben monovitten aşırı şikayetçiyim daha önce farkli bişey kullanıyordum ilk hiçbir sıkıntı yapmadı ama monovit hem kabızlık hem gaz yaptı karnı davul gibi oldu monoviti kestim düzeldi
Maybe Guarya monovit vermişlerdi bi kaç gün kullandım karın ağrısı yaptığını fark ettim bir haftadır galan kullanmıyorum