O kadar çok yoruldum ki yarım saatte bir saatte bir uyanmaktan. Alıyorum kucağıma emziği veriyorum pış pış dalıyo yarım saat sonra tekrar aynı. Bir aydır böyleyiz gündüzde üç uyku yapıyoruz herşeyine dikkat ediyorum yok yine gece uyku yok on beş kez dessm az olur belki kalk yat kalk yat. Dişini çıkardığında bitecek mi bu uykusuzluk