sibeel_ Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık olacak ama bilinen markalardan(orta halli e bebek vs) doğru düzgün kıyafet bulamıyorum sizlerin alışveriş yaptığı, güvenilir siteler varsa yazar mısınız
papatya_1125 sibeel_ minicity, hem kaliteli hem uygun.sadece kalıp dar. Bazen de lcw’dan takip etmek gerekiyor. Mesela kullanılmış bir Sweet 60 liraya satılıyordu Ben uyku tulumu alırken bir Sweet ekledim 135 falandı 90 a düştü.
papatya_1125 sibeel_ bazen de gardıropstan etiketli olan denk geliyordu öyle alıyordum veya temiz kullanılmış
suilesu sibeel_ aynı sorunu ben de yaşıyorum instadaki bol takipçili annelerin bebekleri aşırı afilli kıyafetler ama ben o kadar yer geziyorum hiç öylesine denk gelmedim ya