Belinays KSM ben yaptırmadım çünkü olanlarda hastalığa yakalanıyor ve yine ağır geçirebiliyor boşu boşuna bilmediğim sıvıyı almadım zaten artık güvenim.y ok masum değil aşılar
Hapyyyy KSM biz dün yaptırdık hafif kusma ve gaz yaptı. İlk dozda hiçbişey yapmadı 2. Ayda olmuştuk. 5. Ayda 2. Doz olduk
Sumeyyefurkan Ben yaptıralı bir hafta oldu üç aylık iken yaptırdım yan etkisı olmadı hiç ebede yan etki çok nadır yapıyor demişti içiniz rahat olsun ağızdan veriyor zaten
Belinays suilesu içinize dinmeyen birşey yaptisrmayin annelik icgudunuze inanın en iyisini siz bilirsiniz ben 2 yaş asiyids yaptırmadım malum icimden gelmedi ne olduğunu bilmiyoruz ki hep korkutuyolar ama olacak varsa olur ona engel olmaz
suilesu Belinays öyle gerçekten sonuçta rota olduktan sonra da yine çoğunluğu o hastalığı yaşıyor. benim bi arkadaşım 2 çocuğuna da hiç bir aşıyı yaptırmadı
Lalin14- Biz iki dozunu da yaptırdık hafif ateş yaptı bizde calpol verdik ateşini takip ettik geçti gitti. Bu hastalığı herhangi bir yerden kaparsa etkileri çok daha kötü yüksek ateş şiddetli ishal kusma hastanede yatış serumlar vs… aşı sayesinde minimum etkiyle atlatabilecekken keşke dememek için yaptırmanızı öneririm
dlkuznnn Lalin14- kesinlikle katılıyorum. Bende yaptırdım. Eşimin akrabalarından yakalanan 5 yasında cocuk vardı ailesinin durumu cok zengin olduğundan rota asısı yaptırmadık diyemiyorlar. Cocuk 15 gün hastane de kalmıstı onu duyduktan sonra da iyiki yaptırmısım demiştim. Ücretli ya da ücretsiz tüm asıların yapılması taraftarıyım.
Belinays dlkuznnn korona asisinida çok ovduler o yüzden çok emin olmayin benimde arkadaşımın hem kızı hem oğlu hastanede yattı rota aşısı olduklari halde
Newmom_ Aşı yaptıran çocuk rota olmayacak diye bir şey zaten yok, aşı olanların daha hafif geçirdikleri söyleniyor doktorlar tarafından, karar sizin tabi, ben yaptırdım, hiç bi yan etkisi olmadı.
Unicorn67 KSM 2 .5 aylık olduk yaptiricaz ablamın çocuğu rota virüsü olmuştu ve çok fazla su kaybettigi için günlerce hastanede yatmıştı Allah korusun bence bütün aşılar yapılmalı sonra daha kötü sonuçlar çıkabiliyor çünkü