Oykux77 Kızlar merhaba oğlum 4 ay 16 günlük oldu ve bu iki gündür ishal ama balgamsi yapısı var dışkısında herkes normal dedi ama benim içim rahat değil doktora gitmeli miyim
-Eraymoms- Oykux77 bu dişten dolayı da olabilir ayrıca diş de ateş ishal yapar ağzını kontrol de edebilirsin sis olan yer var mı diye
Svgars Oykux77 eğer mukus şeklindeyse süt yumurta veya başka besinlere alerjisi olabillir diyet yapın bir süre süt ve yumurta içeren besinler bir hafta yemeyin bakın geçiyor mu
Oykux77 Bugün toplam 5 bez değiştirdik sanırım o kadar çok alt açtım ki hatırlamıyorum bile şuan biraz ateşi de var bı de ishal üşütmüşmudur ne yapmam laim
-Eraymoms- Oykux77 ateşi var diyosun ishal diyosun rota hastalığından haberin yok galiba ne olur ne olmaz diye gidip göstermelisin doktora bir çay kaşığı calpol verebilirsin düşürür ateşini huysuzlugunu alır
Oykux77 Svgars sütüm kesildi çünkü emzirdim dönemlerde de hem anne sütü hem mama şeklinde besleniyordu sütüm yetmiyordu
Svgars Oykux77 çocuk dr gidin alerji bölümüne alan açsın size randevu alın çocuk alerji ye test yapsalar çıkar veya doktor mama verir denemek için veya farklı bi yol çizer