Ulucunannesi Sezeryan sonrası 16.cı günüm. 11.ci günce kanamam bitti. Sarı akıntı gelmeye başladı. Bugün kanamam tekrar geldi ancak adet ağrısı gibi belde kasıklarımda ağrı var. Normal midir yaşayan varmı?☹️
Bebeko19 Ulucunannesi ben hala çekiyorum beş ay oldu sezeryan olalı dikişli yerime dokunamıyorym bile
Ebus2045 Ulucunannesi benimde 22 gün oldu bı ara biter gibi oldu kanamam sonra sizin dediğiniz gibi tekrar başladı ve aynı bel ve kasıkta ağrı oldu şimdi ağrı geçti kanama az olarak devam ediyor. İlk dogumumdada olmuştu tam 40 gün devam etti
Maviim Ulucunannesi Acaba adet mi oldun direk🤔 anlamadım bende canım benim kanamam 2 hafta sürdü dolu dolu yoğun geldi sonra bitti. 50. Günde de adet oldum normal sonra her ay olmaya devam ettim ediyorum ilk 3 ay benimde adetliyken karnım çok ağrıdı ama şimdi artık öyle ağırmıyor ama dikişlerim konusunda maşallah diyeyim ameliyattan 2 hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim hala da öyle hiç bişey hissetmiyorum ne acı ne sızı gayet normal devam bence insanın cildinede bağlı diye düşünüyorum cilt yapısı ve doktor da önemli bence
anne_yiz Bebeko19 benimde 3 ay olacak neredeyse biraz yorulsam ağrıdığını hissediyorum bir seneyi bulacak herhalde tam olarak iyi olması
Ulucunannesi Bebeko19 anne_yiz adet ağrısı gibimi ? Ben bu konuda fazla cahilim 40 ım bitmeden adet göremiyorum sanırım ama bu gelen kanama adet ağrısı gibi ağrı yaparmı sizde yaptımı hatırlıyormusunuz
anne_yiz Ulucunannesi rahim eski haline dönerken regl sancısı gibi sancılar hissedebilirsin demişler di ama yine de baş doktorunuza sorun. Evet regl olmuyorsunuz kanama bi azalıyor bi başlıyor bi süre sonra akıntı halinde devam ediyor
Ulucunannesi Maviim bilmiyorum adet 40 bittikten sonra oluyor diyen var artık kafam corba oldu. Maşallah nazar değmesin. Ben ağrıdan geberiyorum ☹️
Lalin14- ağrılar çok normal bir ay boyunca zar zor yürüyebiliyordum ağrılardan sonra zamanla geçti ama bel ağrısı hep olucaktır sarı akıntı devam ederse enfeksiyon olma ihtimali yüksek ben bundan dolayı doktora gittim hafif enfeksiyon var dedi
Abaegrk Ulucunannesi rahmin eski boyutuna dönerken kasılmalar oluyor ve adet ağrısı şeklinde hissetmen normal. Kanaman ara ara devam eder sarı akıntı da normal