bebeğim 3 aylık günlük 13 gram aylik çok az kilo.aliyordu mama başlayın dediler
Aptamil denedik ilk kez icirdim böyle kabarcıklar oldu sadece çenesinde
Ağzından çıkara çıkara az içti ama yarım saat sonra kabarcıklar söndü, bı huzursuzluku filan yok.doktorada goturemedim eşim işte diye
Bu durumu yaşayan varmı , korkuyorum bişey olur diye