nvysl bebeği yatarak emzirmek çok tehlikeli bu şekilde uyuyakalan bebeğinin üstüne yatıp ölen bir sürü çocuk var. küçücük bebeğe bu yapılmaz onun ten temasına ihtiyacı var. kendi konforunuzu düşünecekseniz hiç bebek yapmayın gerçekten. istediği kadar memede uyusun rabbim sağlık sıhhat versin kimsenin kucağını boş bırakmasın da gerisi hiç önemli değil varsın uykusuz kalalım. bir anda büyüyor ve ilerde çocuğumuz odasından çıkmayacak yüzünü dahi zor göreceğiz bu yüzden bu anların tadını çıkaralım anneler olarak 💖