Arkadaşlar sizleri üzmek istemem ama eğer bebeğinizde gündüz huzurlu ama özellikle akşam veya gece belli bir saatten sonra huzursuzluk başlıyor nedensiz ağlamaları oluyorsa maalesef bebeğiniz kolik. Bizler bunu 6 ay kadar çektik çok yıpratıcı ve stresli bir süreç her bebek farklıdır ama hiç bir gaz ilacı masaj bitkisel şeyşer fayda etmiyor bunun tek ilacı zaman ve sabırmış. Zaten burada sırf gaz sıkıntısı çeken ailelere yazıyorum bir baba olarak ağladığımı bilirim bir bebek düşünün gündüz hiç birşeyi yok akşam bazı5 bazı 6 bazı7 den sonra bir başlıyordu sanki kurulmuş saat gibi ne zaman başlayacak diye korkardır sonrası beş saat altı saat ağlamalar ama nasıl ağlamalar katıla katıla 12 1 olurdu artık rahatlarmıydı yoksa yorulurmuydu bir yatardı sabah 5 e kadar uyurdu. Bizim birde yardımcımız saç kurutma makinesi oldu birde emzik. Onun dışında hiç birşey fayda etmedi. Kaç tane doktora götürdük kolik dediler yapacağınız bişey yok. Ya diyoeuzki bebe 6nsaat boyunca aplıyor hiç bir çoçuk ağlamaktan çatlamamıştır merak etmeyin dedi. Zaten gazlı olunca bebek hep elde belki sallarımda sancısı hafifler niyetiyle öylelikle kucağa alışıyor büyünce hep kucak istiyor. Bizimkisi 6naya kadar sürdü nerdeyse her akşam 6naydan sonra hafiflemeye başlafı 8 aydan sonra kalmafı diyebilirim. Allah sabır versin ama unutmayın gecici bir durum bağırsakları ve çevreyi daha iyi algılayınca otomatikmak hafifliyor zaten.