Melikegencall1 Çocuğunuz gayet normal, ayına göre kelime sayısının azlığı direkt otizm ya da bir sorun var anlamına gelmiyor. Sosyal gülümseme, konut alma, sevgi-ilgi gösterme, sosyal oyunlar hepsi varmış zaten. İsmine de o stresli ortamda bakmaması doğal. Bir de bazen evde ismi yerine farklı şeylerle hitap ediyoruz, çocukların isimlerini anlaması zaman alıyor.
Otizmden şüphelenilecek bir durum yok ama dil gelişimi için konuşma terapisti ile bir görüşebilirsiniz.