Anneler 7.ayımıza girdik ama son 1haftadır asla uyumuyor uykuya geçişte zorlanıyoruz normalde uyku düzeni saatlerimiz vardı ama son 1hafta berbat artık çok yoruluyorum büyüdüğü için atak mı bilemedim şuan hala ayağımda sallıyorum uykuya geçiş yeni yaptı saat 9da yatırmıştım 5dakika gözünü kapatıp açıyor nolucak böyle nolur bir fikir verin