Merhaba kizim 8 aylik son bir aydir tekrarlayan pisigi var. Anestol (ne zaman sursem ciglik cigliga bagiriyor, yakti bebegimin poposunu), hametan, travazol, sudocrem, mustela kullandim hicbir ise yaramadilar. Dune kadar kantoron ustu mustela kullaniyordum iyi geliyordu ama bugun sanirim damar da catladi. Bebek bezi prima premium care kullaniyorum. Kullanip pisik yasayan varsa onu da degerlendiricem. Surekli yikama yapiyordum suyla dus jeliyle kaka yaptikca. O da iyi gelmedi. Az once aglayarak acidan uyuya kaldi. Onerilerinize ihtiyacim var.