g5kaplumbag 2-3 hafta önce balgam boğulurcasına öksürük burun tıkanıklığı nedeniyle acile gittik. Kan değerleri normal çıktı idrarda kan çıktı. Antibiyotik verip gönderdiler. Akşam ateşlendi. 38,2ydi. Ateşten aşırı korktuğum için soluğu acilde aldık. Kanda enfeksiyon 9 çıktı. Doktor yatış verir dedim. Havaleden aşırı korkarım çünkü hastanede olması daha iyi olur dedim. Salgın var her yerde dedi yatış yapmadı. Sabaha kadar başında bekledik dönüşümlü. 4 saat arayla calpol verdik 2 kere. Koltuk altına alnına ılık press yaptık. Kuzum ağladı ama onun iyiliği içindi. Ertesi gün öğlene geçti ateş tekrarlamadı. Hastalık da antibiyotik+ günde 1 kase sarımsaklı tarhanayla 10 günde geçti. Yani yatış kötü bir şey değil ama evde de iyi gözlem ve bakımla da durabilir. Kendi doktoru da görebilir ama diğer doktorun hiç tetkik yapmadan yatış vermesi ne mana anlamadım 🤔