Gamzeliiix09 Yanlışlıkla kulot bezini almışım oğluma o kadar da dikkat ettim gece için kullanan varmi sızdırıyor mu acaba tereddütteyim
Bibebek_ Gamzeliiix09 10 aylık 5 no kullanıyorum 5 aylıktan beri. Gayet memnunum çok rahat hareketli olduğu için bez değişimi daha kolay oluyor
gulsumyeter2415 Gamzeliiix09 sızdırma yok ama bizde bel 6arafinda çok iz oldu oğlum ağlıyordu onu kesince düzeldi 4 numarasını almıştım lastik izi çok olmuştu daha almadım yanlış almıştık bizde
Buse1509 Gamzeliiix09 bende sleepy kullanıyorum. banada bir yakınım hediye olarak bez getirmişti külot bez almış yanlışlıkla. Mecbur kullandım ama yarısı duruyor aşırı sızdırma yaptı bebeğimde. Birde çok fazla kakasını yaptığında lastik kısmına kadar çıkıyor ve o kısmı yırtarken elinize bulaşıyor. Kalan yarısını kaldırdım kullanmıyorum
benoyleuygungordum___ @Gamzeliiix09 bende yanlış almıştım yarısını kullandım sadece poposunda izler oluyordu haratsiz oldum kullanmadim yoksa sızdırma vs olmadı
Umutveannesi Gamzeliiix09 18 aylık oğlum iki aydır kilot bez kullanıyoruz hem gece hem gündüz kullanıyorum ben cırtlı bezi bıraktık artık hiç taşırma sorunu yaşamadım
Buse1509 Svgars zaten gece kaka yapmadığı sürece bez değiştirme olayını bitirdik. Yatmadan yeni bez takıp yatırıyorum. Cırtlı bezde sabaha kadar hiçbir sorun yaşamıyorum ama külot bezde her sabah pijamasında mutlaka ıslaklık oluyor. Bu arada cırtlı bezde aynı markanın ve çok memnunum. Kakayı zaten geç değiştirmek gibi bir durum yok yaptığı an değiştiriyorum.
MinikPandam_ Gamzeliiix09 ay beni bitirdi yaaa hatırlamak bile istemiyorum külot beze küstürdü resmen. Şu an goon kullanıyoruz 1 yasinda kizim ama onun külot bezini denemeye korkuyorum. Aşırı sizdirmisti
Lutasya Yaklaşık 5 paket bitirdim çişte bir sıkıntı yaşamadık ama kakalarda ara sıra sızmalar oldu. Onun dışında kullanımı pratikti pişik vs yapmadı. Karın kısmı biraz fazla lastikli evet ama kilosuna uygunsa eğer bezi rahatsız etmez
Nazlim_Gul Aldığıma pişman oldum resmen, cok iz bırakıyor lastiği , her kaka yaptığında da beline kadar çıkıuor
ipeknkizimm Gamzeliiix09 yaaa ben de yanlışlıkla kulot bez sipariş etmişim 🤦🏻♀️ kullandınız mı nasıl?
Gamzeliiix09 ipeknkizimm sızdırma olmadı sabaha kadar hiç kakasi bi kere taştı başkada taşmadı suanlik iyi