gamzesameturkoz Aslında bebekler 6-7 aylık iken anne ve babasını diğer yabancılardan ayırır ve bizler dışında kimsenin kucağına gitmek istemez. yabancılar tarafından kucağa alındığında kendini güvensiz hisseder, sinirlenir, tepkisini göstermek için de ağlar veya bağırır. Ama ne bilim benim bebem öyle bi ağlıyor ki dövmüş gibi 😅😊🥺