Sevimsizkedi Arkadaşlar 3 gecedir kızım gece kaka yaptım diyip ağlıyor ve sürekli bunu yapıyor ağlayarak, yaşayan var mı??? Uyku gerilemesini ve uykuya direnmesini saymıyorum bile!!!
Elenor Merhaba benim kızım da anne kaka geldi diye uyanıyor tekrar uykuya dönebiliyor. Sürekli tuvalet alışkanlığı kazanması için hem kitap okuyoruz hem de anlatıyorum . O yüzden yaptığını düşünüyorum.
Sevimsizkedi 1 haftadır her gece kriz geçiriyor anne kaka yaptım diye kaşınıyor diyemiyor muhtemelen o sebeple kaka yaptım diyor. Bugün kakasında oynuyordu beyaz kıl gibi umarım kurtuluruz bilmiyorum