-Eraymoms- Kuzular oğlum grip oldu 🥺 burnu tıkanıp duruyor çekiyorum serum fizyolojik sıktım boşalttım burnunu temizledim uyuyor yine tıkanıp uyanıyor çekiyorum geri uyuyor bunu kullansam olur mu yani işe yarar mı deniz suyu galiba kullanan var mı
CmreKSidar -Eraymoms- kızım 6 aylıkken buna benzer bisey kullandık direk akıtıyor burnu ben çok sevmiştim
tuanamoms_07 -Eraymoms- ben evde normal serum poşeti dışarda kullandığımız çanta da bunu tutuyorum kullanıyoruz. Eczacı arkadaşımız da en güvenli temiz bu var diğerleri piyasadan kaldırıldı dedi daha iki gün önce. Kullanabilirsiniz 🥰
Bibebek_ -Eraymoms- bi dakika beklerseniz resim atacağım size bunun turuncusunu alın daha etkili diye biliyorum
-Eraymoms- Kahvedelisianne aşırı tıkanıyor burnu oğlumun ya doktorumuza sordum ama yinede buraya da sorayım dedim teşekkür ederim cnm 💐
Ozhanoslem @"Aleynaerayy12 kızım 10 aylık hala kullanırım bunun sayesinde serum fizyolojikten kurtulduk
-Eraymoms- tuanamoms_07 serum bizde kullanıyoruz kuzum temizliyo ama yine tıkanıyo ya dayanamıyorum öyle görünce çocuk helak oldu artık
tuanamoms_07 -Eraymoms- sırtına taputman ( elinizi kubbe şekline getirip aşağıdan yukarıya vurmak ) yapabilirsiniz. Sf verip hemen çekmeyin taputman yapıp üste çıksın ki ondan sonra çekin. Yapıyor musunuz bilmiyorum çok ses çıktığı için canı yandığı düşünülüyor ama ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim sekresyonların en güzel atıldığı yöntem. Çok geçmiş olsun umarım tez iyileşir bebeğiniz 🙏🏻
Bibebek_ -Eraymoms- Aylardır burnunu açarken kullanıyorum akıtıyor artı çok aşırı tıkalı ise bunu sıkıyorum bi iki saniye hemen sonrasında az bekleyip aspiratör ile ekstradan açıyorum çocuk direkt sakinleşiyor
Ozhanoslem @-Eraymoms- evet hemde çok banyodan önce sıkıyorum özellikle banyoda sıcak duşla kendisinin attığı bile oluyor çok süper birsey bu
sadeturkvatandasi tuanamoms_07 merhaba bu hareketi yaparken çocuk hangi pozisyonda durmalı? Birde sadece yenidoğanlarda mı geçerli kızım 2 yaşında burnu dolduğunda sf sıktıktan sonra dediğiniz hareketi yapsam işe yarar mı?
-Eraymoms- tuanamoms_07 evet yapıyorumm ama yavaş vuruyorum yani çok hızlı şekilde ses çıkarmıyorum o ara sumukler de akmış oluyor 😅 onun yerine ben rahatlıyorum çok teşekkür ederim, cevabınız için sağolun 🙏
alitahamoms -Eraymoms- biz kullanıyoruzz 12 günlükken grip olduğunda vermişti doktor. Önce bunu sıkıyorum burnu tıkalı oldugu icin. Sonra da aspiratörle çekiyorum burnunu bu hem yumuşatıyor içeriyi hem de açılmasına yardımcı oluyor
-Eraymoms- alitahamoms oh ne güzel bende alacağım buradaki yorumlara güvenerek rahatlasın ogluşum ya çok zor burun tıkanması
-Eraymoms- Bibebek_ yaa Allah razı olsun cnm yarın eczacıya sorarım bunu mutlaka diğeriyle farkını öğrenip bu daha iyiyse bunu alırım
sadeturkvatandasi -Eraymoms- kızım 3 aylık olduğundan beri kullanıyorum çok pratik ancak trendyolda falan çok sahtesi var eczaneden almanızı öneririm.