Bebeğim 2 ay 10 günlük
Yaklaşık 1 aydır çok fazla kusuyor. Bazı günler diğer günlere göre daha da artıyor. Fışkırır tarzda değil. hem kusma sayısı hem de miktarı çok fazla oluyor. Çoğunlukla kesikli oluyor. Anne sütü ile beslendiği için ben de üşütmemeye çalışıyorum. Doktora sorduğumda kusmaları normal diyor ancak yarım saatte 6 kez kustuğu oluyor. Kilo alımı ve çiş- kaka sayısı da normal.
Herşeyi normal olup aşırı kusma problemi yaşayan var mıdır acaba?