2-3 saat sonra kalkabilir yatmadan fazla sıvı alımı olmadıysa. Ya da takip edin genelde hemen hemen aynı saatlerde yapıyorlar çişi alarm kurup ona göre kaldırabilirsiniz. Ben ona göre kaldırıyorum ya da ellemiyorum zaten çişi gelince ya çok kıpırdıyor ya da ağlıyor